måndag 4 augusti 2008

Dag 21 med vikten

En bra dag..

Min meny:
Frukost: Lättfil m egen musli, en hård smörgås m lite skinkost, vatten
Lunch: Makaroner å köttfärssås, morötter, vatten
Mellis: vatten å bubblevatten
Middag: Kycklingnuggets, ris, morötter, majs, sås på lättcreme fraiche blandat m sweet chili sås, vatten
Ikväll: Frukt

Motion:
14 min på träningscykel.. ack så jobbigt. helseg i benen sen cyklingen igår.. fick besök så det blev bara 14 min.. men det får gå..
cyklade 7 km snitt 1 km/ 2 min, 157 kcal, höll i snitt 30 km/timme.
NÖJD

kram å pepp

3 kommentarer:

Cornelia sa...

Ser ju riktigt bra ut, imorgon kör jag igång på allvar igen efter att ha avnjutit rosé och en japp ikväll :-)
Kram och pepp

Anonym sa...

du är riktigt duktig som kämpar på med vikten :) Massa kraams

C.V sa...

många som kämpar med vikten i blogg världen