måndag 18 augusti 2008

Blir man glad eller vad??

Jag var nyss på affärn å träffade en gammal arbetskamrat som jag inte sett sen 2006. Nämen hej är det du.. sa hon å fortsatte sen med:
Blir man så där smal av att ha småbarn.. ÅH men Thank you.. sa jag.. å förklarade sen att ger man sig F-N på att klara det så är resutatet efter lite grann så här men det är mkt kvar..
men gissa om jag är glad å stolt idag.. känns så bra.. men som sagt mkt kvar
THIS IS ME NOW....'

Byxorna hittade jag i källaren imorse när jag letade efter gamla avlagde urvuxna kläder.. å det känns ju superbra det..
MEN var är min rumpa??? har ju knappt nån.. nån som vet några bra övningar för att få lite mer rumpa??

KRAM

5 kommentarer:

MissyElliot sa...

WOW, DU ÄR JU JÄTTEFIN JU! VAR I HELA FRIDEN SITTER DE DÄR KILONA SOM DU VILL HA BORT????

Isabelle sa...

kulkulkul! Nygammla byxor och positiv kommentar, det är jackpot det! :-)
Vet hur det känns, hittade ett par byxor i garderoben i morse som sitter precis som dom ska. och storlek 38 och allt :-)

Anonym sa...

http://www.familjeliv.se/Bloggar-9-39/b9446p314735.html
recept på fullkorns baguetter, dock inte det jag gjorde idag, idag var det ICA´s baguetter 8 min i ugnen =)

Visst värmer sådana kommentarer och du är super snygg för att ha klämt ut två underbara ungar! beundrar din kämparglöd!!

Kramar

Anonym sa...

Vilken pudding!

Benböj ger rumpa... Själv har jag motsatt problem, alldeles för stor rumpa. Någon bra övning för det? (Efter grav alltså) :)

Anonym sa...

Du ser jättefin ut! Men ta med huvudet nästa gång också... ;)

Kram