fredag 29 augusti 2008

snabbis

Ja nu blir det en snabbis. .ska duscha å se film sen
Vi sov alla till 8 imorse.. så skönt.. Thea var feber fri fram till kvällen då hade hon 38.5
Snorig är alla 3 utom jag.. Pär hade 38 i feber igen.. så han är hängig om man säger så..
Var till öppna förskolan på förmiddan en sväng.. det var supermycker folk där.. ovanligt med så många.. men kul att träffa Jenny å grabbarna, Camilla å barnen, Sofie å tjejerna.. å Anna med hennes grabbar.. så kul..
Åkte hem med mcdonalds mat.. Thea åt inget sov en stund i stället.
Få se hur alla mår imorrn.. bättre hoppas jag

Nu så blir det inget mer idag..

ja just det måste berätta va Leo sa i kväll
-Mamma, varför har du trosor?
- För att jag är tjej, å ni killar har ju kalsonger
- Då tänker jag ha trosor när jag blir tjej
- Jaså hur blir man det då?
- Man växer ju å blir tjej
-Nä Leo är man kille så är man kille å vice versa..
- NÄ hä...
åså fortsatt det ett tag..
Hmm han har ju rätt.. man kan ju växa upp å sen byta till tjej.. eller hur ;-)
Nåja.. många tankar i lilla huvet just nu..

kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!! Ja knäppa drömmar är en stor del av min natt sömn numera! Tack! ja magen växer så fort och tiden går snabbare än man själv vill att den ska göra!

Att skriva av mig har jag alltid gjort. Har lättare att kommunicera med djupa känslor på det sättet. Självklart väcks många minnen när jag skriver om mamma och hennes bortgång, men jag gråter inte när jag berättar det för någon fac2face men när jag skriver får jag ont i hjärtat. Men det är skönt att ventilera. Trots att det är snart 7 år sedan hon gick bort, kan det ibland kännas som igår. Har gått vidare och accepterat, men glömmer det gör man ju aldrig!

Hur är allt med dig annars?
Massa Kramar