måndag 25 augusti 2008

Lista över dagen å bilder från helgen

Idag
* Barnen vaknade vid 6 urk...
* Tempade Leo, 37.8 men mår jättebra å äter helt ok nu. Blir hemma imorrn åsså
* Lekte lite
* åt frukost sen åkte vi till stan
* Skokanonen, köpte skor till Thea som hon vägrar ha så vi får nog åka å byta tror jag..
* Barnens hus, köpte en doktorväska å en carsbil för 20 kr..
* Till mamma, där vi äter lunch, lägger sen Thea där
* Apoteket
* Köpte headset åt Pär
* Klippte mig, Leo var med å satt snällt å lekte med lite bilar
* Handla glass en tillbaka till mamma. Thea hade bara sovit 30 min å var supertrött fortfarande.
* Åkte hem å lekte ut å åt mellis
* Thea somnade en stund i min famn innan middag
* Middag å sen en rask promenad i 50 min
*Tempade Leo en gång till 38.1 nu..
Nu sover dom gott å Pär har åkt i väg på spelkväll..
Jag ska blogga klart, duscha sen sortera vilka kort vi ska framkalla.. å det är väl säkert 1000 kort att gå igenom,, why why gör man inte det oftare så det inte blir så mycket. blää
ska läsa alla blogginlägg åsså.. det är nu uppe i 90 st inlägg.. va ni skriver brudar..!!
Här kommer kort från helgen å min nya frilla

Min laxplankaPärs fläskfileplankaMisan å Lars lyssnar på Pär när han läser frågor..Pär läserJag ser måttligt road utYngst å äldst i syskonskaran (vi är 4 systrar)The new me!!Å igen

12 kommentarer:

Anonym sa...

Hej! Super fin frisyr! Passar kanon i lugg! Ja man blir lagom förbannad! Kunde gått riktigt illa, tur att jag alltid läser bipacksedeln! Vilken dag du har haft! Hoppas måndags kvällen blir mysig och att du orkar kämpa dig igenom alla kort! Kramar

Isabelle sa...

Jättesnygg frisyr tycker jag!!!

Malin sa...

Super snygg frilla!
Vilka mumsiga plankor.
Kram

Anonym sa...

Instämmer ! Nu lägger jag till dig på min favoritlista - jag är ju ändå inne hela tiden.
Go´natt !

batgirl sa...

Du passar jättebra i din nya frisyr! Det är roligt att förändra sig lite ibland...
Kram

Anonym sa...

Jag säger det igen, denna gången med hög röst ;-) HOT MAMA!!!

Kram igen vännen, önskar vi kunde träffas snart!!!

Anonym sa...

fiiiiiiiin frisyr! :D

Anonym sa...

Suuuupernice ju! Jag såg knappt att de va du först ju, men de va riktigt fint.

Hoppas allt är bra annars!!
Kram Louise

indira sa...

Hej snygging! Vilken pingla! Jättefint! Åh va god plankan såg ut, Mmmmm!

Anonym sa...

Vad fin du blev i håret! :)

Anonym sa...

Sv: ne jag säljer inte, har faktiskt inte tänkt på det.. :) tack föresten, kul att du gillar den :)

MissyElliot sa...

Åh, vad fin du är i håret! Kul att göra något lite annorlunda än man brukar...
Kramiz