söndag 3 augusti 2008

Regn, farmor å farfar, Regn, utelek

Ja,, regn var det ja.. det har regnat nonstop hela dan.. säkert i natt åsså.. ska visst bli regnkaos i Hälsingland. Hur kul låter det.. ??!!

Idag fick jag sovmorgon, var hemma å busade fram till lunch sen åkte vi till svärmor å svärfar å hälsade på. Skönt att komma bort lite men Leo var ändå i sitt ässe å var på viset mest hela tiden. Småjobbig period nu, hoppas det blir bättre när dagis börjar.
Vi åkte hem vid halv 4 å då ville Thea inte gå in så vi gick in å satte på oss regnkläder å stövlar åsså gick vi ut å lekte en hel massa. Hoppade i vattepölar mest hela tiden.
Dyblöta gick vi in å fixade makaroner å köttfärssås. Sen lite bus å tv-spel. Nu är det bolibompa, Leos favorit idag: Anki å Pytte.
Ska ge mig ut i regnet igen efter jag lagt Thea om mina kläder har torkat lite mer.. just nu är dom blöta... vill inte ut med genomblöta regnkläder...
Vi får väl se hur det går..

Bilder från idag:
Vår fotomodell, provar stövlarnaÄr jag inte söt i toffsar????Thea stampar vattenLeo hoppar för fulltDags att gå in.. lagomt blöta

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Asså ongarna är ju för söta i regnkläder...
tihi...