onsdag 27 augusti 2008

Trött

Idag har jag varit så trött å det kändes när jag skulle cykla nyss..
vet inte varför.. sov lite dåligt iofs inatt..
Leo är frisk bara lite småsnorig men inte alls mycket.
Det hade gått bra för Thea trots mycket grin i början, hon hade ätit allt på tallriken till å me moset som hon aldrig äter hemma. Sen somnade hon på 2 min. Väcktes av andra barn efter 1 timme sen var det full fart tills jag kom. Imorrn blir det 5 timmar för henne, går dit till 9 så kanske hon inte är så trött när jag lämnar.
Efter dagis lekte vi lite ute tills regnet kom sen var det lite bus inne. Leo var inte på bästa humör å alla bilar är nu borttagna tills imorrn efter dagis åsså inget tvspel tills på lördag. Han har både spottat å sparkats å efter många varningar fortsatte han. Å jag håller mitt ord så det är läget just nu. Han följde med mig å storhandlade efter middan å då var han på bättre humör iallafall.
Nu ska jag duscha sen lägga mig på soffan
Kram på er där ute

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att det hade gått bra för Thea på dagis!

Jobbigt när de är så där trötta (eller trotsiga) så man måste ta bort saker/"bestraffa".

Hoppas att du får en bra torsdag!

indira sa...

Hej på dig! Jag har sökt projektledare i pedagogik får se... Jag tycker också att det är dyrt att träna på active men gud va roligt det är, blev glatt överraskad när peter köpt ett kort åt mig. Hoppas du får en skön dag! =0)

MissyElliot sa...

Vara konsekvent och genomföra, det är två nyckel ord i mitt hem och verkar vara det hemma hos dig också. Inte roligt men man tjänar på det i längden...
Hoppas att du har en bra dag i regnat och att det går lika bra för Thea på dagis idag...
kramiz