onsdag 20 augusti 2008

Theas inskolning

Ja dag 3 idag.. var där mellan 9-11. Det gick jättebra att lämna henne. gnällde lite men vinkade glatt i fönstret och gav mig slängpussar. Leo likaså.. jag var med en stund innan jag gick..
Jag tog en rask promenad medan jag väntade på att klockan skulle bli 11. Gick till syrran en sväng åsså. När jag kom till snäckan(förskolan heter så) så satt Thea i Etas knä å sov. en av småpojkarna hade längtat hem till mamma å blivit helt förtvivlad av gråt å skrika.. åsså blev det dominioeffekten då.. Thea å en till blev superledsen. Lillstumpan men hon vaknade till när jag la henne i vagnen så då fick vi kramas lite.
Vi ska hämta Leo kl 14, han fick vara kvar å leka lite.
Imorrn ska Thea gå mellan 10-12 å äta där. få se hur det går.. om hon kommer ihåg dagens händelse å gråter när vi kommer dit eller om det går bra.. hur som helst så känns det bra ändå fast det blev så här idag. Klart det gör ont i hjärtat av att hon somnade av att ha varit så ledsen.

Ha en fortsatt bra dag allihopa
kram

2 kommentarer:

Anonym sa...

Men jisses vilken mamma jag kommer bli. Sitter här och får ont i hjärtat! Jag klara ju knappt av att lämna bort Leo och är extremt kräsen med vem som får passa honom, hur ska detta gå med pyret! Dags att vinna en miljon och bli hemmafru?

Anonym sa...

Visst är det spännande med inskolning... puh. Men idag gick det ju iallafall bättre. Motionen här är just nu nästan noll. Men snart så j-r !