fredag 15 augusti 2008

Dag 32 med vikten

Ja en glass blev det idag. .men jag är nöjd med allt annat åsså å är SÅÅÅÅ himla glad att jag har alla er som grattar å peppar även om det blev ett litet minus idag.. men som Isabell just påpekade att jag minskat 12 cm i midjan sen 1 januari.. det känns ju toppen... känns ju på vissa kläder åsså.. men det måste till mer för att komma ner i storlekar har jag märkt..
Mitt stora problemområde är ju magen å efter 2 barn å då 2 kejsarsnitt så är magen så där ful.. fullt med bristningar, ärret är fint å sitter långt ner men eftersom jag var överviktig innan graviditeterna så blev ju min mage rätt lös efteråt om man säger så.. så det lixom blir en kant där snitten är gjorda åsså en bullmage över det då.. blir ju bättre å bättre det känner jag men det kommer nog vara lite löst där jämt.. å pengar till att fixa det har jag ju inte på långa vägar.

Har iallafall kommit på idag att jag ska börja med sittups för magmusklerna åsså "kissande hunden" för att kanske få till någonsånär rumpa.. den är inte mkt för världen i fyllighet om man säger så.. bara bred just nu.. haha
ja ja nog om det..
Meny idag då:
Frukost: Lättfil m egen musli, 1 hård smörgås m lätta, vatten

Lunch: Detta, fullkornspasta (liten mängd) sallad, gurka, tomat, paprika, rödlök, tonfisk och ett ägg.. till det lite Mango raija eller vad den heter.. vatten till det. Så gott så gott.. blir lunch imorrn åsså
mellis: 1 äpple, vatten, en glass åsså då förstås.. :-(
Middag: Tacos med chips denna gång för pitabröden blev för torra, vatten
Nu: Massa vatten å kanske en frukt eller morot
Motion då undrar ni: Det blev 40 min rask promenad till dagis i morse halv nio, Leo cyklade före så man har snabb takt, sen kom jag nyss hem från en underbar promenad 70 min.. mp 3 i öronen å en jäkla fart idag. HÄRLIGT va det.. ska ta en dusch nu sen ska vi mysa å se film.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jamen precis!... Har åxå en sån där jäkla bullmage och ett jäkla häng över mitt kejarsnitt, såååå jäkla fult asså... Måste väl träna magen stenhårt för att bli av med den antar jag!..
Mvh Nettan

MissyElliot sa...

Kanonbra jobbat! Du är jätteduktig.

Jag har min sista helg i slapphetens tecken, men från och med måndag är det "bootcamp" som gäller.....
;-)