torsdag 7 augusti 2008

lego å klossbygge, kalas, målning, lådlek

vilken rolig dag..
iofs vaknade barnen när Pär åkte kl 6 men men.. åt frukost sen var det full lek.
vi byggde med klossar å lego.. eller Leo som har byggt på sin specialbil i flera veckor..
som han sa idag. .mamma jag älskar den här bilen... goding
sen gick vi ut å tvättade ren poolen utifall det inte blir nåt mer badväder... den var så lortig efter allt regn.
sen hoppade vi på studsmattan, gjorde gegga med sand å vatten, letade sniglar. Mamma kom hit å åt lunch med oss sen åkte vi till Alva min älskade systerdotter som fyllde 6 år idag.
Pär kom när han slutade jobbet, då åkte han å Leo å köpte pellets. Jag å Thea cyklade hem å lagade middag. Mumsade i oss den å sen så blev det lite målning..
Nu sover barnen. jag har cyklat lite å ska ta en dusch sen blir det ryggläge i soffan..
Massa bilder kommer här..
Thea gillar kartongen som kläderna från Suzanne låg i
Vår godingÄr jag världens sötaste eller??Leo koncentrerad med sitt x-box spel
Leos legobyggeThea bygger med klossar helt självDet här kortet tog Leo på Thea i morse helt själv
Dags för kladdKladdig å finLeo målar.. och Thea

2 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: Jisses va söta kidsen är! Jo jag kan lova att jag har ont i fogarna men det va faktiskt värt det, får se om jag tycker det imorgon bitti också!? Hur har det gått med skojakten, kan du inte försöka hitta ett par bra träningsskor på nätet?? Kram

Anonym sa...

fina bilder på barnen! :) håller tummarna att vågen visar minus! du är så duktig! KRAM