fredag 15 augusti 2008

Vägning 4 och mina mått

Ja det blev inte mycket minus men lite iallafall -0,2 kg.. känns lite motigt det.. men va gör man bara att fortsätta kämpa..
ner 2.2 kg sammanlagt.. så nu väger jag 64.5kg
Svårt men vad ska jag göra mer för att det ska minska mer.. jag kan inte motíonera mer än jag gör.. snart drar väl det igång på hallen igen men aerobics, box å step å sånt.. bara svårt att hitta pengarna till det. Har inte så mkt mer tid att träna på heller. Sen så tycker jag att jag är så duktig med maten å godsaker.. nåja.. tar en vecka igen nu å ser om det blir nåt mer minus.. Ja jag vet.. bättre -0,2 än ett plus eller stå still.. Som Cornelia sa att 2 hg smör vill man väl bli av me.. ja visst det är rätt mycket om man skär upp det.. Nu har ju jag gått ner mer än 2 stora milda margarinpaket.. å det är ju rätt mycket om man tänker så.

Men måtten är jag mycket mycket nöjd med

15 aug-----------( 9/2 ------9/1)
arm 31,5-----------(31,5-------31)
bröst 89,5----------(94,5------96)
under bröst 80,5--(83------85)
midja 80----------(90-----92)
höft 95-----------(101,5---102)
rumpa 97---------(100----100)
lår 56-------------(57------59)
vad 34,5--------(34,5----34,5)

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är jätteduktig. Ta det lugnt istället för att gå ner för fort. DÅ är det nog lätt att gå upp i vikt igen.
Kram

Cornelia sa...

Härligt.
Ibland är det ju så att det syns mer på måtten än vågen och med tanke på att du rör dig så mycket som du gör skall du inte vara ledsen för vågen. Det är muskler vännen :-)
Kram och pepp

Anonym sa...

Tycker du jobbar på skitbra!!! Titta inte på vågen bara, kolla in dina mått juh!!! =D D ä ju hur mycke som helst som försvunnit från dig!!!
Keep up the good work!!!
Kraaam å trevlig helg!!! =)

Anonym sa...

vet att måtten är viktigare än vad vågen visar!! För fett väger mindre än muskler så även om du blir mindre kan du väga samma..Du är ASGRYM!

Anonym sa...

Tack för tipsen. jag ska försöka bli bättre med frukten, men ibland känns det bara så tråkigt för detta är ju ingen tillfällig bantningskur som jag ser det. Du får gärna länka till min sida. Jag la in din så att jag kan se om du skriver något nytt. Grattis till bra mått - och o,2 minus är ju också neråt. Jag försöker vara nöjd bara det går neråt men det är lätt att bli otålig för man tycker att man kämpar så hårt vilket du verkligen verkar göra o som många andra skrivit, så får du muskler!!

Isabelle sa...

Du har tappat 12!!! cm i midjan, det är ju strålande!! Grattis!

Du fixar det här, det tror jag fast på!

Kram och pepp!