tisdag 19 augusti 2008

Dag 36 med vikten

Ja va säger man.. måste sluta gå på en massa kalas.. för jag kan inte var duktig då. suck

meny idag
Frukost: lättfil m egen musli, 1 hård smörgås, vatten
Mellis: ½ surt äpple
Lunch: tonfisksallad
Ja sen var det dags för kalas kl 17
Middag: fick en supergod gulaschsoppa m gott bröd till. Mumma.. so far so good men sen ställer Ingela fram kladdkaka med grädde å hallonsås.. det GÅR INTE att motstå så är det bara..
Höll mig borta från läsken iallafall..

Motion: Rask promenad i 40 min å då var ca 5 min av dom jogging.. men hu va jobbigt det va då.. joggade sista biten hem
Känns inte som om jag är gjord för jogging. .men men.. provar mer en annan dag för jag fick även håll så det gjorde tokont.. nåja ska inte skylla på nåt mer än att jag inte är tränad för jogging,

kram å pepp

5 kommentarer:

batgirl sa...

Kalas dom är jobbiga! Det är svårt att motstå när alla andra mumsar i sig.
Vad duktig du är på att motionera. Joggning det är ju bara för tråkigt. Men det är klart när jag provade att jogga så var jag mycket större så kanske att man skulle ge det en chans igen...
Ha´de gött!
Kram

Isabelle sa...

att jogga är så härligt (när man väl fått upp flåset... innan är det pest :-) )

Anonym sa...

Hej! Ha ha jag läser vad batgirl och du skrev om joggningen!!

Det är så i början. Man kan inte börja med mycket. Ta lite varje gång du promenerar, typ 5 min, sen lite mer.

Det kommer, jag lovar!

Jag var precis som du i början. Nu älskar jag att springa!

Du är välkommen till min blogg om du vill.

* kram *

Anonym sa...

Det värsta jag vet är att jogga. Har aldrig tyckt om det.
Kram

Cornelia sa...

Din buse... fick du verkligen äta kaka??? Nej det fick du inte :-)
Kör hårt nu så resultatet på smygvägningen håller sig.
Tack för alla dina kommentarer.
Kram och massor med pepp
Cornelia