lördag 23 augusti 2008

nämen vadå...

var det inte 29e igår... jag var så säker...
men hade jag väntat mer hade jag väntat i onödan vilket jag gjorde i 2½ timme... på sotarn alltså.
han skulle inte komma igår den 22a utan nästa fredag den 29e..
jag som stängde av pannan å satt upp den astunga stegen upp till taket... å rensade lite i källaren så han skulle komma fram.. eller rensa ,,, göra en väg i allt där nere.
Nåja.. jag sätter mig väl å väntar nästa fredag istället då..

SOLEN SKINER.. ute härligt.. hoppas det blir bra väder idag om det blir lite partaj ikväll..
ha en bra dag allihopa
kram

3 kommentarer:

MissyElliot sa...

Hoppas att det blev en trevlig kväll igår...

ps att missa ett datum så är preciiis nåt jag också skulle kunna göra....*fnissar*
:-)

Anonym sa...

Hahaha! Skulle jag med kunna göra.. :)

Anonym sa...

Hi, hi - det är svårt nog att hålla koll på vilken veckodag det är ibland