måndag 18 augusti 2008

SATC och ris å ros

Har du inte sett SEX AND THE CITY så SEEEEE den .. grym film...
blandat av gråt å skratt för mig.. härlig film.. vill bara se mer.. har väl sett nästan alla avsnitt av serien men man kan alltid se dom igen.
en annan film jag rekommenderar är PS. I LOVE YOU.. har aldrig gråtit så många gånger under en film tror jag.. oh my god.. men det är en tjejfilm.. eller ja för killar åsså då som gillar tjejfilmer. hihi


Vill tacka alla underbara människor därute som är så underbara mot mig med sina kommentarer.. det värmer så himla mycket
SÅ Dagens ROS till er.. ni vet själva vilka ni är!!!!


Dagens ris får det dåliga augustivädret... Bläää för det..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Visst är den underbar, och den berör också.

Här sitter jag med en ny dator också. Underbart!!
Kram!

MissyElliot sa...

Åh, undrar om det bara är lilla jag som inte sett den ännu! Vill seeee!
:-)

Härligt att det gick bra med inskolningen. Det är alltid skönt när det verkar funka...
kramiz

Anonym sa...

Vill också se Sex and the city filmen... Har nyss köpt hela serien i en skokartong!!! Nu ser jag om allt från första början.
Kram

Anonym sa...

Visst är det alldeles fantastisk! jag älskar den filmen, jag älskar iofs hela serien! :D