söndag 24 augusti 2008

Middag, öl, feber

Igår så var vi på en restaurang och åt mumsig mat..

Jag å laxplanka och Pär år fläskfileplanka.. å va gott det var.. bilder kommer nedan.
Vi drack öl å myste. Efter det gick vi hem till Pärs mamma å pappa där vi skulle vara ända tills idag. Dom var hemma hos oss med våra barn. Vi kom hem å sen dök syster min upp å hennes sambo Lars. Vi drack öl å spelade spel som hette Lätt å lagom.. lagomt kul
Vi pratade å hade skoj.. halv 2 på natten gick vi ner på stan till tivolit, jag skulle åka karusell med syrran men väl i den fick jag panik å hoppade ur.. fick ångest.. är så rädd att dom ska gå sönder när man är där upp upp å ner.. iallafall fick Lars åka vilket resulterade i att han kräktes efteråt.. Pär å misan åkte en gång sen åsså.. sen gick vi hem igen å somnade rätt fort.. sov till halv 11.. lite bakis å åt salta pinnar till frukost.. sen smörgås..
Pär mådde mindre bra å besökte hinken ett antal gånger.. Jag ringde hem å då hade Leo hög feber så min mamma kom å skjutsade hem mig.. jag kunde inte köra den tiden.. fast nykter var jag ju men inte i blodet. Lilla gubben var alldeles röd i ögonen å orkade inget.. 40.1 i feber å efter alvedon så var han som en ny kille.
Vi åkte in till stan å åkte karuseller å köpte skosmycken å ballonger.. stora kille som åkte lilla bergodalbanan ensam med sina kusiner som är 6 å 8 år.
Sen kom febern tillbaka så vi åkte till Pär som låg i sängen fortfarande.. pizza till middag å sen hem. 40 i feber igen. fick alvedon sen somnade han.
så vi hoppas på en feberfri kille imorrn eller iallafall en låg feber..
nu ska jag åka in till stan å kika på fyrverkerierna å gå runt lite med mamsen.

å JAG VET NÅT SOM INGEN ANNAN VET!!!!!! :-)

orkar inga bilder nu.. dom kommer imorrn.. kram kram

5 kommentarer:

Anonym sa...

Oj vilken helg!! Hoppas lillkillen kryar på sig nu!

Anonym sa...

Tack så mycket för att du bjöd barnen mina på en karusell. Det var uppskattat, åtminstone ifrån den yngre :-)
Hoppas att Leo är bättre i morgon, och hoppas att jag själv oxå är bättre i morgon...nu sviker rösten mig ibland :-(
Tycker inte om när ni bloggare har hemlisar...man blir ju så himla nyfiken ju. Kram
Anncha

Anonym sa...

Åhhhhhh... *s* Tänk att man kan längta efter att slå runt sådär på riktgit och vara riktigt bakis och allt. Låter som en sååååå kul kväll !!!

batgirl sa...

Vad nyfiken jag blev nu, vad kan det vara för en hemlis du har?
Ni verkar ha haft det riktigt mysigt på eran dag =)
Kram

indira sa...

Låter som en skön helg ni haft och rolig! Ni får ha en fin dag, hoppas Leo är bättre! Kram