tisdag 19 augusti 2008

smygvägning

Kunde inte hålla mig borta från vågen i morse.. å glad blev jag.. få se om det håller sig till på fredag eller om det blir ännu bättre.. den som lever får se ;-)

ikväll är det kalas dags igen.. det som är bra är att den familjen oftast bjuder på mat så då är man ändå inte sugen på tårta å sånt efteråt.. men om det är mat idag vet jag inte.
Ska till dagis om 30 min.. ska väl gå om 10.. sitter i pyjamas jag å barnen äter frukt efter en dåligt äten frukost av dom båda..
Idag blir vi där 1½ timme. tror jag ska vara med hela tiden i dag åsså.. imorrn 10-12 då ska jag inte vara med mer än i början åsså ska Thea äta lunch där.. lika på torsdag sen 10-14 på fredag då ska hon prova på att sova.. blir nog inga problem det.. hoppas jag...
ha en bra dag allihopa.. kram

2 kommentarer:

indira sa...

Va kul att kunna ha byxor man lagt undan, skoj! Du e så duktig! Jag har missat så mkt av Sex and the city bara strötittat förr måste kolla på dem ngngång, kanske ska investera boxen. Jag kommer på partyt, ska bli roligt! Kramar!

Anonym sa...

HEJ! Detsamma! Hoppas din dag blir suverän! Blir så glad när det går bra för dig i alla din träning!