fredag 1 augusti 2008

Dag 18 med vikten

EN sååååå bra dag.. är nöjd nöjd nöjd med mig själv

Frukost: Lättfil m egen musli, ett kokt ägg med lite kaviar, vatten
Lunch: Pytt i panna, rödbetor, vatten, broccoli
Mellis: Vatten å en hårdsmörgås med bregott på
Middag: Egen pizza m. tomatsås, skinka, champinjoer, ananas, tomat, rödlök, cola light
Nu: JORDGUBBAR, vatten

Motion:
Har nyss kommit hem efter en rask promenad i 83 min med mp3 i öronen.. har duschat å nu blir det bubbar å film.. härliga fredag.

go kväll

4 kommentarer:

Cornelia sa...

Duktig duktig duktig idag!!!
Grymt!
Kram kram

Cornelia sa...

Javisst nu skall jag hålla i denna trenden. Jo jag bytte färg idag. Var lite trött på den rosa :-)
Kram och pepp

MissyElliot sa...

Kanonjobbat!
kramiz

Isabelle sa...

vad duktig du är! Kul att läsa at det går framåt när jag nu kommit tillbaka efter semestern :-)