torsdag 7 augusti 2008

Hur ska det gå nu???!!!

Igår var jag ute å gick.. kände att det gjorde lite ont bak i hälen men gick på ändå.. kom hem å då är jag tokröd på foten å alldeles öm. tittade i skon å ser att det är helt nött inuti skon, det är nött ända in till plasten som sitter där bak..mina älskade adidasskor... dom bästa som jag haft för promenader och att springa i (vilket inte händer för ofta men ändå). Ok bara att köpa nya tänker ni.. men då är ju vår ekonomi inte den bästa å har inte 5-900 att lägga på skor. Vet inte vad jag ska göra..
köpa billiga.. inte ett alternativ för då får jag ont i knän och hälsenor,
sluta ut å gå.... NEJ då får jag lite smått panik faktiskt.. I love it...

Nä fy det är så typiskt.. allt går sönder eller kråglar nu
mina skor, vindrutertorkaren bak på bilen har fastnat, dvd börjar krångla, kameran vill inte funka jämt... bara dyra grejer lixom...
suck

kul inlägg va.. nä är inte någon morgonmänniska...

en kram till er

6 kommentarer:

MissyElliot sa...

Men varför är det alltid så? Att alla dyra saker ska gå sönder samtidigt eller att man behöver massa nytt på en gång...
:-(
Men vettu, skor måste du ju ha, bra skor. För promenaderna är a och o!
Hoppas att det löser sig...
kramiz

Anonym sa...

lagen om alltings jävlighet.... det löser säkert!!
ha en bra dag

Cornelia sa...

Men du vad trist, tror du inte att det kan finnas nåt på rean. Det finns hur mycket som helst rea nu tycker jag. Halva reapriset och så.

Anonym sa...

Godmorgon!? Usch allt klydd har alltid en tendens att komma på en och samma gång..bara att bita i det sura äpplet..Ja vi funderar på Edge men Smart Duo är billigare, iofs bara 1000 kronor..Men jag ska bearbeta mannen lite hehe! Tack! Nu förstår jag skillnaden..är verkligen en djungel med allt man ska köpa och fixa..och så en pytteliten bostadsyta ovanpå det hela..Ha de! Kram M

Anonym sa...

Åh, att allt alltid ska hända på samma gång... :(

Hoppas att det löser sig, kanske kan du hitta bra skor på rean?

Anonym sa...

Förresten, tack för uppmuntran ang inskolningen!