tisdag 5 augusti 2008

Dag 22 med vikten

Har gått utmärkt idag.. inte ens sugen på nåt.. TJOHO

Frukost: Hade slut på fil så det blev då fullkorssmörgåsar m.leverpastej och smörgåsgurka, vatten
Lunch: Korv och fullkorsmakaroner, ketchup, majs, vatten
Mellis: Äpple, vatten
Middag: Grillade hamburgare m lite strips, bubbelvatten
kväll: en halv banan, vatten

Motion: 30 min rask promenad på fm sen 1timme å 9 min nu på kvällen m. MP3 i örona.
Härligt, sen en cykeltur med Leo det går sakta för mig fast han cyklar på rätt bra... nackdelen med stora hjul... sen en cykeltur till å från fotbollen.. blev väl 10 min det... då gick det snabbt.. vi hade ett varsitt barn bak å Leo ville tävla.. jag å Thea förlorade men inte med mycket.

KRAM Å PEPP

1 kommentar:

Cornelia sa...

Grymt duktig du är. DU har kommit så långt nu när du inte ens är sugen. Jag önskar att jag vore där. Men det känns bra att dag ett är avklarad och jag är mycket peppad. Det här kommer att gå galet bra!
Kram och pepp
Cornelia