onsdag 6 augusti 2008

Dag 23 med vikten

En bra dag med undantag av 4 godisar...

Frukost: lättfil m egen musli, 1 fullkornsmacka m lätta, leverpastej, smörgåsgurka, vatten
Lunch: läffil m cornflakes, 2 hårdsmörgåsar m lite lätta, vatten
Middag: stekt fläskkotlett, mildamat och svamp(sås), kokt potatis, gurka och paprika, vatten
NU: efter en dusch.. jordgubbar

Motion: 50 min rask promenad + 5 min på motionscyklen, (65 kcal, 3 km)snitt ca 36km/timme

imorrn är det kalas.. jag hoppas jag kan stå emot.. annars ta 1 sak av allt som bjuds..

kram å pepp

2 kommentarer:

MissyElliot sa...

Duktiga du....

Jag ballade ur förra veckan, så just nu är jag nere i en jättesvacka. Nu ska vi på bröllop till helgen och sedan är det dags för jobb på mångad. Då jä-lar!
;-)
kramiz

Anonym sa...

Va duktig du är som kämpar på med vikten... Jag vill åxå gå ner i vikt och jag försöker och försöker.. Blir snart plugg och mer rutiner igen, kanske funkar bättre då! Ha det så bra!

//Nettan