fredag 29 augusti 2008

Dag 44 och 45 med vikten, viktresultat

tjingeling
igår var en pissig dag

Frukost: lättfil med musli, 1 kokt ägg, vatten
Lunch: Tonfisksallad m fullkornspasta, vatten
Middag: Köttbullar, kokt potatis, sås, gurka, lingonsylt, vatten
Kvällen: here it goes, varma hallon och blåbär med lätt vaniljglass.. några salta pinnar och en godisask.. känner mig inte stolt om jag säger så....
ingen motion

Bättre idag
Frukost: Lättfil m musli, hårdsmörgås med 3 äggskivor och kaviar, vatten
Lunch: Kycklinghamburgare, sallad, cola light
Middag: Hemma pizza, tunn botten. tomatsås, skinka, champinjoner, tomat, rödlök, ananas, ost,
cola light, lite beasås till
NU: bara vatten å vatten å vatten

motion: 1 timme å 6 minuters rask promenad nu på kvällen HÄRLIGT..

Just det VÄGDE JU MIG IDAG
Det blev 0,2 kg upp... hade väntat mig mer så nu blir det stenhårt.. måste hitta motivationen ordentligt igen. peppa mig peppa mig..

2 kommentarer:

Isabelle sa...

0.2 kg upp är ok! Nästa gpng blir det minus igen ju! :-) kör stenhårt!

kram

MissyElliot sa...

0.2 är ingen fara. Man måste få något bakslag emellanåt, då får man liksom mer energi att ta i hårdare...
;-)
You go girl!!
kramiz