tisdag 12 augusti 2008

Lek hos Malin, stan å fotboll

Imorse var vi uppe med tuppen igen.. suck.. kvart över 6.. varför.. sov mina kära barn...
Det är så att dom blir så griniga på dagen när dom vaknar tidigt.. sover dom till halv 8 så har vi helt andra barn..
Iallafall så tog vi en promenad till Malin å barnen vid halv 9, Leo cyklade. Det tog oss 40 min så det är en bit å då var Leo framför mig hela tiden.. så det var full fart hela vägen.
Väl där lekte Leo å Oscar massor både ute å inne, Thea å Agnes lekte med allt som vanligt..
Thea var så trött så hon somnade i soffan å sov 30 min sen vaknade hon av att Agnes inte ville sova.. så det var allt hon sov idag. Vi fick pannkaka med färska hallon till lunch å hur gott va inte det.. mums mums..
Pär slutade 12 idag så vid 13 tiden kom han å hämtade Leo som inte orkade att cykla hem. det var dags att åka för det blev massa tjafs mellan grabbarna så dom behövde nog lite lugn å ro.
jag å Thea tog vagnen hem i hopp om att hon skulle somna men icke då.. tokvarmt va de åsså.. härligt..
Pär skulle till jouren kl 14 så vi åkte med å var på lekparken, köpte glass på stan, kollade lite affären sen hem när Pär var klar. Gjorde parisare sen var det dags för fotboll för Leo igen.. i värmen så härligt.. Idag gick allt bra.. han hade såå kul. Nu sover dom som stockar efter dusch å välling. Hoppas på lite mer sömn imorgon för då är det dagisdags för Leo.. Nu ska jag lägga mig på soffan.. har ont i huvet idag me.. blää
Alla gungar
Grabbarna grus ser ut att ha bus i blicken

Inga kommentarer: