tisdag 26 augusti 2008

En fullspäckad dag

Leo vaknade kl 6 i morse men låg kvar till halv 8 då Thea vaknade så jag tror han somnade om lika som jag en sväng.
VI gick upp tog en temp på Leo som låg på 37.0 så feberfri med andra ord. Han svettades massor i natt så då gick nog febern ur tror jag
Vi åt frukost å busade lite.. jag gjorde ordning mitt "nya" hår, är inte van att fixa på morgonen.. en hästsvans brukar räcka.. men nu blir det till att blöta, blåsa å platta.. men det tar bara 5 min men ändå..
Vi åkte till skoaffärn å tänkte byta Theas skor som hon hatade men det gick inte för hon gillade inga andra heller så vi tog hem dom igen. Sen åkte vi på bibblan å lånade böcker, kappahl å köpte ny mössa å vantar åt Leo å tre tröjor åt Thea. Sen så hem till svärmor å åt lite lunch.
Hem å söva Thea. Jag å Leo myste framför tvn en stund. När Thea vaknat å ätit mellis så for vi till Malin å barnen. Då helt plötsligt när vi skulle åka hämtade Thea sina skor å ville ha dom.. å när vi kom till Malin skrek hon som en stucken gris när jag tog av dom.. Våran tokfia med en egen vilja som heter duga om man säger så. vi lekte där ett tag. Hem göra middag sen fotboll för Leo.. Det var sista gången idag.. tråkigt för Leo gillar det verkligen.
Fullspäckat som sagt.. La Thea efter en dusch å sen ut med Malin.. å nu sitter jag här.. ska duscha å sen sova..

kram

Inga kommentarer: