tisdag 5 augusti 2008

Äntligen träffas vi

Idag kom Suzanne med familj hit med en stor kartong med kläder som jag skulle köpa.
Det var så himla kul att träffas även om det bara blev en 20 min eller nåt, dom skulle vidare söderut. Dom bor i Sundsvall å vi har hållt kontakten sen vi blev gravida med Thea och Oliwer fast bara genom Familjeliv, sms och msn.. aldrig pratat i telefon men nu så har vi träffats. å tusan om jag inte ska ta mig upp till henne nån helg utan barn å bara umgås.. så trevlig var dom allihopa, supergoa barn.. söta så man vill äta upp dom. Leo hittade Ante snabbt å brottade ner honom i soffan, Thea skjutsade Oliwer på polismotorcykeln, Ida lekte med det mesta runt om i huset... Superskoj, tyvärr inga bilder men när Suzanne kommer hem så lägger hon ut på sin blogg å då får jag ta hennes bilder.. blev några fina på oss modeller.. hihi...

Suzanne, tänk om vi bodde närmare varann.. tror nog som Ante sa att vi kunde vara bästa vänner.. känns som om vi känt varann hur länge som helst.. kunde lixom prata helt vanligt som om vi träffats tusen gånger...

Måste kila nu.. mer blogg kommer kommer ikväll
kram kram

3 kommentarer:

Cornelia sa...

JAg slängde inte jappen. Men idag är jag peppad till tänderna!!! Nu j-vlar!!!!!!!

Anonym sa...

Blev påkörd när jag cyklad för ett år sedan. Så jag r fortfarande jätte rädd för bilar i största allmänhet och cykla det gör jag bara om jag verkligen måste och då cyklar jag på trottoaren och går när jag kommer till vägar med mycket trafik. Så egentligen cyklar jag inte utan jag går. Hur är allt med dig annars???

MissyElliot sa...

Åh, vad kuligt med besök. Härligt att man hittar sådana vänner, fast trots att man inte ses speciellt ofta, så känns det som om man knappt varit ifrån varandra...
:-)