tisdag 12 augusti 2008

Dag 29 med vikten

Superbra dag.. men sugen som en tok på nåt sött nu... om jag bara hade så jag kunde göra en smoothie.. men icke då.. inga bär i ingen yoghurt... vad göra???
Har huvudvärk idag igen.. beror nog på tant röd kom jag på igår.. å säkert idag åsså.. åsså är man ju mera sugen på nåt gott då åsså ju... bläää

meny idag:
Frukost: Lättfil m musli, 2 hårdsmörgåsar m lätta, vatten
Lunch: Pannkakor m färska hallon och lite 20% grädde, bubbelvatten
Mellis: 1 äpple
Middag: Parisare m bröd, gurka, vatten
NU: ja säg det... inte sugen på frukt bara sött.. shit!!

motion: tur å retur till Malin.. det blev 2x 40 min alltså 80 min rask promenad idag.. nöjd nöjd

1 kommentar:

Isabelle sa...

Bra att du kämpar på! Och försök stå emot sötsuget, känns så bra efteråt!! (att inte klara det känns hemskt och det vet du :-) )

Om jag kan så kan du!

Kram