onsdag 27 augusti 2008

Ingen vidare kul lämning

Ville nästan gråta idag när jag lämnade Thea. Hon började när vi kom in å skulle byta hennes nya skor mot stövlar.. Blev heltokig å skrek å grina.. vår lilla envisa tjej.
Iallafall så fick vi på hela regnkittet å så. pussade båda hej. när jag gick med gråten i halsen så satt Eta med henne iknät å försökte få henne att kolla på fiskarna å lockade med banan.
Jag måste ringa dit å höra hur det har gått.. usch det känns inte kul men jag vet ju att man måste fortsätta så blir det bättre men det är inte skoj alls.
nåja.. ska ringa nu..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åhhhh, jag hade precis samma idag. J-r vad man känner sig maktlös, och så ska man ju försöka att vara lite neutral och bara krama och säja hejdå. Men det är inte lätt alltså !

Anonym sa...

Självklart kommer jag lägga upp bilder sen. Men startar inte med syverkstaden förens om 2 månader ungefär. =) Haft en bra dag? Kram

Anonym sa...

Vad konstigt, jag hade också samma med Amanda idag. Hon som har varit så "snäll" att lämna, men idag grät hon och ville inte ens ge mamma en "hejdå-kram". Usch. Mådde dåligt en lång stund efter lämningen, nästan så att jag kände att nej, nu slutar jag jobba, hon får vara hemma med mig under hösten... Hon trivs nog inte ändå...

När jag väl ringde efter någon timme var allt jättebra, hon hade fått lunch (lämnar ju sent på förmiddagen) och somnat som en stock. Kanske var hon "bara" hungrig eller trött...

Hoppas att det gick bra idag! (Resten av dagen) :)