fredag 8 augusti 2008

Dag 25 med vikten å minus på vågen

Ja dagen har känts så bra med minuset jag fick imorse -0,6 kg.. härligt.. har nyss cyklat igen.. svettigt men skönt.. duschad å klar för jordgubbar å film bara lite blogg först

Meny idag:
Frukost: Lättfil m egen musli, 1 hårdsmörgås m lite skinkost på, vatten
Mellis: ½ äpple, vatten
Lunch: Korvstroganoff och ris, broccoli, majs, vatten
Middag: Tacos i 1 pitabröd och 5 nachochips, vatten
NU: JORDGUBBAR.. har en sambo som jobbar på en frukt och matgrossist så vi har alltid fräsch frukt å grönsaker här hemma, dom är färskare än på affären åsså.. men nackdelen är väl att det ofta är lite omoget men nu på sommaren mognar dom ju fort.. men det är alltid fräscht.. härligt.. å billigare dessutom..

motion:
20 min motionscykel, förbrände 230 kcal, cyklade 1 mil å 500 m, snitthastighet 31.5 km/timme,
cyklade i snitt 1 km på 1 min å 54 sek

Vill tacka alla som skrivit å gratulerat till mitt minus idag... känns så skönt att få lite respons.. fick ett Ja bara av sambon som var tröttare än tröttast idag efter jobbet...när jag berättade att jag gått ner 2 kg dom senaste 3 veckorna...
Jag pratar iofs inte så mycket om det här hemma så han tänker nog inte på det så mycket. Han frågade dock i förrgår om jag blivit träningsnarkoman.. när jag satte mig på cykeln efter en promenad.. hahaa.. jag träningsnarkoman.. nja det är nog långt dit...

kram å pepp

1 kommentar:

Cornelia sa...

Hade någon frågat mig om jag blivit träningsnarkoman (skulle aldrig hända) hade jag blivit grymt stolt :-)
Kram o pepp
Cornelia