torsdag 14 augusti 2008

Dag 31 med vikten

Ja då har man gjort en månad då.. imorrn ska jag mäta mig. iofs går jag efter måtten jag hade då i jan.. så hur rätt det är vet jag inte.. men det får vara så.

Idag har det gått så himla bra så jag blir stolt över mig själv
Meny
Frukost: Havregrynsgröt m lättsockrad lingonsylt, mjölk, 1 mjuk smörgås, lätta, vatten
Mellis: 1 kiwi
Lunch: fullkorsmakaroner och köttfärssås sen igår, 1morot, vatten
Mellis: 1 hårdsmörgås m lite lätta, vatten
Middag: Grillad korv och pommen, lite räksallad light, gurka, paprika, tomat, vatten
Nu: ja ev en frukt.. inte sugen

Motion: Idag har jag gått å gått å gått.. 3x40 min, först till å från dagis å sen samma igen på em.. åsså en runda nu på kvällningen när det slutat regna.. så skönt.. så det blev 120 min dvs 2 timmar idag... Jihaaaa..
Nu ska jag prata klart med Malin O på msn sen blir det en dusch

kram å pepp

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så himla duktig! Du äter kanon bra också, jag är askass på att äta ordentligt annars..

Hoppas det går bra när du mäter dig imrogon!

Du har varit super duktig på att motionera idag!!

Kramar

jempa sa...

Duktiga du!!!!!!!Skönt när man kommer igång o tycker det är skoj.Tänkte promma jag o ikväll men tycker jag varit så aktiv hela dagen ändå med en massa saker så vi tar det en annan dag....annars får jag bli årets jultomte=)Nu ska jag hoppa i showern.Kram kram

Anonym sa...

Hej Helen! Jag hamnade på din sida via en annan sida. Måste säga att du har en fin och intressant blogg, jag kommer att fortsätta att besöka din sida för att få lite inspiration. Jag har själv precis bestämt mig för att ta tag i mina sista 10 kilon och har även jag tagit bloggandet till hjälp för att peppa mig själv. Ha en bra kväll!

Anonym sa...

Jag blev så paff! Lycklig! Verkligen en fantastisk känsla, där satt jag med tårar i ögonen och va helt rörd!

Underbart!

Anonym sa...

Härligt att komma ut på så mycket promenader. Hur gick det med skorna föresten?? Har du kvar dom trasiga??
Kram

batgirl sa...

Lycka till imorgon! Du kämpar på bra.
Kram