onsdag 20 augusti 2008

Spräckt mål

Japp idag spräckte jag målet för augusti för motion. vilket var 1000 min å det har jag gjort å mer dessutom.. härligt.. många dagar kvar av augusti åsså..

Meny idag
Frukost: Lättfil m egen musli, vatten
Mellis: banan
Lunch: Räksmörgås m ishavssallad på, vatten
Middag: Korvstroganorr och ris, vatten
Kväll: 1 äpple, vatten

motion: Idag har Helen kämpat på
20 min till dagis
45 min medan Thea var på dagis
20 min hem från dagis
detta var alltså rask promenad
å nu ikväll åkte jag å Malin till Hällmyra å gick 5 km elljusspår.
Det tog 52 min å vi hade en snitthastighet på 5,77km/timme, gjorde 1 km på 10 min 24 sek i snitt. va svettig vi var.. å jag har även fått 11 st myggbett på köpet.. så myggolja nästa gång.
SÅÅÅ nöjd med dagen....

4 kommentarer:

Isabelle sa...

1000 min på 20 dagar, det blir 50min om dagen!! Jätteduktigt!!

Du, hade inte du en träningssajt ngnstans där du lägger upp vad du har tränat? Hittar inte länken...

MissyElliot sa...

Sketabra jobbat hörrö! Kan du inte slänga över lite energi till mig också så jag kommer igång ordentligt igen...
*fnissar*
kramiz

Anonym sa...

Du är så jäkla grym! Du får bli min motivationscoach sen!!

Ja det är dyra små skor, mer vill ha än kommer köpa kanske. Men ett par fina skor som dem växer ur blir det nog trots allt. ;) Sambon är inne på ett par Lacoste.

Jag är ganska fascinerad över hur marknaden ser ut med nappar för 300 kronor tex. Jag kommer aldrig lägga dem pengarna själv, men jag ser ändå humorn i det hela!

Kram

Cornelia sa...

Åh vad du är duktig med motionen vännen. DU får peppa mig lite när det gäller den för jag halkar efter duktig där.
Kramen
Cornelia