fredag 18 juli 2008

UTMANAD

.. av MissyElliot (OBS sakerna är inte skrivna i någon speciell ordning, alltså inte det viktigaste först..)
Tre saker jag gör när jag vaknar
*Tittar på klockan
*Kollar av vilka andra som är vaken
*Sätter mig upp i sängen

Tre saker jag måste ha under dagen
*FRUKOST
*Tid vid datorn en sväng å kolla bloggen å bloggkoll
*Bus med barnen

Tre av mina personlighetsdrag
*Snäll
*Omtänksam
*Barnkär

Tre saker jag gärna ägnar mig åt
*Lek med barnen
*Mys med älsklingen
*Ut å röra på sig

Tre saker jag är rädd för
*att förlora någon i min familj
*äckliga spindlar
*att aldrig få förverkliga mina drömmar

Tre saker jag drömmer om
*Resa runt i USA
*Att få sälja detta hus å köpa ett nytt större
*Att slippa vända på varenda krona i mitten på varje månad

Ja jag utmanar ingen utan känner du dig sugen att gör det här me så gör det å säg gärna till så jag får läsa
ha d gött

2 kommentarer:

MissyElliot sa...

Utmaningar är alltid kul, oavsett om det är allvar eller lite trams och skoj över det.... För jag kan erkänna att det var trams med en jedra massa underton av allvar...
*fnissar*
kramiz

jempa sa...

Hej hej!!!!Om du o barnen inte har ngt för er på förmiddagen så är jag o barnen alldeles ensam under dagen så är ni leksugen så är ni välkommen.