tisdag 15 juli 2008

Stockholmsresa DAG 3

Ja dag 3 vad gjorde vi då.. jo då stämde jag träff med Petra. Vi skulle träffas vi 11 tiden på T-centralen.. Pär å Leo följde med till stan så Leo fick åka tunnelbana.. å gissa om han gillade det.. Vi träffade Petra å ursöta Freja... lunchade alla på McDonalds sen åkte Pär å Leo hem igen å jag å Petra tog vagnarna med våra småtjejer i å strosade.. dom somnade snabbt å vi intog en plats på en glassbar å åt gooooood glass.. Tjejerna sov 1½ timme båda så vi fick prata i lugn å ro.. myspys..
Vid 15 tiden åkte vi åt varsit håll. Vi käkade middag å myste.. Hände inte så mycket mer den dagen.
Coola killen diggar tunnelbanan
Thea lite mer skeptiskt.. bäst att ha katten med sig

2 kommentarer:

Anonym sa...

Skönt med en lugn dag! :)

Anonym sa...

Sv: hej hallå! Jo men du klara det! Måste bara vara bestämd..en kaka då och då skadar inte, får du bara röra på dig mer..;) Så söt Thea är med sin katt i famnen..Jag tackar..jag kollar din blogg varje dag också..men du är nog ganska ensam om att läsa haha...jag är nog kass på marknadsföringen va min blogg..Nä nu ska jag återgå till Hajen 3 och sen nannan kudde! På återseende imorgon..;)