torsdag 17 juli 2008

Lugn dag

Jag gick upp med barnen idag kl 7. Åt frukost å myste sen tog jag vagnen med Thea i å Leo cyklade. Vi gick till affärn å köpte lite fil å mjölk sen hem å leka lite. Lunch sen sovning för Thea. Sen kom min farmor hit å hälsade på i ett par timmar. När hon åkte var det middag å sen åkte jag å Leo till syrran med kläder å resväska. Hem igen å busade massor på studsmattan jag var helt slut efteråt. Dusch med Leo sen natta. Ska nog kika på tv resten av kvällen. Är så trött. Tänkte rensa ogräs men nä inte idag.
Tack å bock för idag.
kram

just det måste ju berätta vad jag gjorde för tabbe igår..
Letade min mobil som en tok idag när jag skulle iväg på affärn.. men det fanns ingenstans.. tänkte tillbaka från igår men kom inte på nåt. När jag kom hem sa Pär.. men du igår ringde ju din mamma när du rensade ogräs... SHIT blev min tanke.. den ligger ute.. å det regnade igår.. massor..
sprang ut å där låg den .. fukt i den.. å blöt inne i batteriet.. tog ur allt å lät den ligga på bänken.. 30 min senare.. helt torr.. å ingen fukt innan för själv fönstret!! WHAT!! kan jag ha sån tur???
Får väl se om den ballar ur men än så länge funkar den som den sak...

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahaha! Precis nåt skulle jag också kunna göra och så skulle Peter få påminna mig om var jag lagt den... :)