lördag 5 juli 2008

Regn

Å va tråkigt.. inte för att det har regnat mycket men vi har fått sån där höstkyla i luften., hoppas det inte håller i sig mer än i helgen.. blir så less från nästan 30 grader å strålande sol till 15 grader å kallt.. vi har haft långärmat å byxor hela dagen.. fast inne har vi 26 grader ändå.. nog värmen från igår som inte har gått ut än...
idag har vi inte gjort så mkt
jag hade sovmorgon å när jag ätit frukost tog vi en cykeltur, pär på inlines till syrran å vattna lite å hälsa på kaninen. sen hem å äta lunch, blev pannkisar idag. Leo nöjd över Pärs ide att skriva namn med syltThea äter sin första pannkaka.. har inte tyckt om det förut. men idag åt hon en sen så fick hon en kall korv åsså..
Sen sov Thea. Jag å Leo åkte på Lidl å sen till mamma å kolla av posten. sen hem igen... var ute på em å donade, sen middag nachos.. nu sover båda barnen.. får se vad vi hittar på ikväll.. ha en trevlig lördag allihopa..

kram

ps. Nu har Leo bajsat över 15ggr å det går strålande.. Han själv är så stolt så.. men ofta så har inte ro att sitta kvar utan som han säger: det kom en plupp å nu är jag klar!! Så vissa dagar går han 2-3 ggr. Men det är ok så länge han vill göra det på toa!!! stolt vi är över våran storkille.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas att det riktiga sommarvädret kommer hit för att stanna - igår var det ju sååå skönt. Fina pannkakor !

MissyElliot sa...

Hua. att det kan svänga så....

Idag ösregnar det här, men det är fortfarande varmt...

Hörde något om högsommarvärme i hela lander i mitten på veckan, hoppas attd et stämmer...
Ha en bra dag.
kramiz

Anonym sa...

Tack så mycke!!! =) Jaa, ja ska ner så fort ja får semester!! Jobbar 1v till å den blir nog låång... =)
Ja, hon va trött... Men hon hör säkert av sig ida!!!
Ha d bra du åxå!!!
Kraaaam!!!

Anonym sa...

Hehe..gulligt! Ja det där med namn är inte enkelt..Men Olivia är nog det som ligger på topp här hemma nu..Sen Ella och sist Evelina om man ska lyssna på min sambo, bara jag får Wincent om det är en pojke är jag nöjd..;) Vet du när man ska få moderkspasintyget från BM som ska in till FK?? Ha det kanon! Hur gick jobb intervjun by the way?