söndag 27 juli 2008

Lugn dag

idag har vi tagit det lugnt.. Jag å Leo var å storhandlade på förmiddan å det var superlugnt med folk.. värmen håller folk borta... :-)
Sen hem å fixa lunch.. somnade med Thea å sov i två timmar ops.. hur ska jag kunna sova ikväll... vi får vara vaken länge å bara kramas eftersom Pär börjar jobba imorrn.. så tråkigt..
Men vardagen får tillbaka sina rutiner för att inte tala om när dagis börjar.. får inte jag nåt jobb känns det konstigt att vara hemma själv när båda är på dagis.. MEN kanske man får nåt gjort med huset.. det som ska fixas...
Nåja, ikväll ska vi till Axmar brygga å fira svärmor som fyllt 65 år. Eller fira vet jag inte men hon fick en middag ute av oss å Pärs bröder i present. Vi ska vara där kl 18 men vi åker lite tidigare å ser om det finns nåt att kika på där omkring.
Nu ska jag kliva in i duschen.. Ha en trevlig söndag
kram

2 kommentarer:

MissyElliot sa...

Låter som om ni har en mysig kväll framför er...
kramiz

Cornelia sa...

Nu har jag läst ifatt här i bloggen. Shit vad duktigt du är. Visst e det härligt. Nu är det du som får peppa mig.
Jag ställde mig på vågen i morse och det var ingen rolig syn, ett par kilo plus.
Nu gäller det att köra hårt så lite försvinner till onsdag morgon. Men det gäller ändå att vara beredd på ett rejält plus. Men nu jäklar är det hårdkörning igen.
Kram och pepp