tisdag 29 juli 2008

DUKTIG.. enligt mig själv då... å glad igen

Jag tog ingen GLASS.. ett glas vatten å ett äpple istället å då satt ändå pär i soffan å smaskade en snickersglass...

Å min våg har börjat funka igen.. vet inte om Thea duschade den igår när hon blötte ner hela badrummet när hon duschade helt själv.. lillfia... stod i badkaret å höll i duschhandtaget.. men ops den kom visst utanför draperiet.. iallafall så kanske vågen blev dränkt å inte ville funka..
kanske har den fått tid att torka...
MEN LYCKLIG är jag nu.. känns så där inför fredag å vägning med tanke på två dagar av massa massa god mat...

glömde ju av min motion
igår 30 min rask promenad
idag: 40 min rask promenad

lite iallafall
go natt

2 kommentarer:

Cornelia sa...

Shit shit shit så duktig du är nu. Du är ett föredöme, du kan ju se hur det gick för mig idag *suck* inge bra alls.
Var tog motivationen vägen?

Anonym sa...

Tack för det utförliga svaret! Gud va duktig du är! Keep on going!! Jag peppar dig nu så får du peppa mig sen när jag ska gå ner..;)