tisdag 1 juli 2008

Arbetsförmedlingen å bus

Ja det är vad dagen har innehållit.. sovmorgon imorse..skönt.. sen AF, lek i lekparken, lunch hos mamma, hem å sova.. barnen alltså.. sen kom syster min med en hel hög ungar ;-)
nja det var 3 tonåringa dvs 2 var hennes barn.. sen var det 2 till .. nåja bla bla.. trevligt var det iallafall å Leo var på bästa bushumöret.
Grillade hamburgare på em sen massa bus.. nu är jag ensam hemma för Pär har spelkväll..
Imorrn ska vi leka med Malin å barnen. Få se om vädret tillåter så ska vi nog ha picknick nånstans..
å på torsdag är det dags för min intervju.. lite nervös faktiskt..
imorrn ska jag även ringa försäkringskassan för att få ett intyg att jag inte får ersättning från dom längre (föräldrapenning) å då är det ju så roligt(läs irriterande!!) att FK har brytdatum för FP den 20 e så jag får de sista 10 dagarna utbetalda den 26 juli å först då kan dom skriva ut ett intyg.. det ska alltså bifogas till a-kassan för att få stämpla.. hur kul är det då..kanske inte får se några pengar från dom förrän i mitten på aug.. det betyder att jag får någon enstaka tusenlapp i juli å hur överlever man på det då???? ja säg det.. får höra vad dom säger imorrn..
nu ska jag hoppa i säng..
puss å kram på er

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilka härliga bilder på barnen, som alltid.
Hoppas intervjuen går bra imorgon, men jag fattade i princip inget när jag läste det med pengar/brytdagar/FP m.m.
Hoppas det löser sig iaf.

Och ta det lungt med mailet!!

Kraaaaam!