lördag 26 juli 2008

Dag 12 med vikten

Härliga soliga dag.. har varit i pappas stuga... läs föregående inlägg om dagen där.

Min meny
Frukost: Lättfil med egen musli, 1 hård smörgås, vatten
Lunch: 2 grillade korvar med bröd. vatten
Mellis: VATTEN å några salta pinnar, gott m nåt salt när man svettas
Middag: Tacos, cola light
Kväll: Det blir till att dela en påse mikropopcorn light med älskligen. Det är filmkväll å jag är sugen efter en solig dag... men delar man så blir det ju inte så mycket.

Go kväll

UPPDATERING kl 22.56...
det blev inga popcorn... plockade körsbär från vårt träd istället å åt det.. eller ja det är så kallade biggaråer... eller hur det stavas.. dom är mindre å surare.. men goda...
sen så blev det ca 15 st salta pinnar... inte många å jag kunde sluta fast det var såå gott... annars kan jag äta hela asken på en gång... eller en del av den.. den är delad i två...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Dina kommentarer värmer också..Blir så glad! Många som tycker min mage är stor speciellt som att jag är förstföderska också men är ju spinkig så det spelar väl roll, är bara en därinne så vitt jag vet, inte synts mer än ett pyre på UL..Hur går det annars i sommarvärmen? Hur har det gått med jobbsökandet??

MissyElliot sa...

Hrm bliev fel när jag kommenterade så jag testar igen....
*fnissar*

Åååh, så härligt att åka båt.
:-)

Självklart har jag också bloggkoll och kikar in här hos dig varje dag. Kan ju liksom inte låta bli...

Nu är det natti för det blir en dag med sol och bad imorgon igen
kramiz

jempa sa...

Ni verkar ha haft en bra dag i solen.Du är duktig du,skönt att det går bra o ett minus sporrar väl ännu mer.Händer idag då????VI var i stugan hela dagen igår o hade det jätte skönt.Idag är tompa borta hela dagen på motorcykel tur så vi får se vad jag o killarna gör,blir väl bad tänker jag.Kram kram o ha en bra dag!

Anonym sa...

Hej hej! Vilken härlig header du har. :)