torsdag 24 juli 2008

Dag 10 med vikten

Det gick ju såå bra men inte sen....
Frukost: Fil m egen musli, en hårdsmörgås med lätta, vatten
Lunch: Fullkornspasta med köttbullar, ketchup, vatten.. glömde bort grönsaker
Mellis: Ja det var här det sprack, var på beachen å hade massa fika med, å massa frukt ändå kunde jag inte avstå bullen... men annars så åt jag äpple, vindruvor och vatten..
Middag: Ungsvärmda kycklingnuggets med ris, sallad, tomat å riven morot, vatten
Å nu på kvällen låg dom där j-vla bullkammarna på bänken å bara sa ÄT MIG.. å ja det slank ner en till.. fy på mig.. ge mig gärna skäll men men.. nu blev det några vindruvor och vatten..
Får ta nya tag imorrn..

Hoppas ni andra som kämpar inte föll för någon frestelse idag..
vägning imorrn
KRAM

1 kommentar:

Cornelia sa...

Ja det är ju det där med daltandet som jag skrev om för ett tag sedan. Den enda som mår dåligt av att man äter dåligt är man själv...
Skall jag säga som vräker i mig nu på semster. Och mår skit!!!!
Nya tag som sagt.
Håller tummarna för imorgon