fredag 25 juli 2008

Första doppet och stygnen

Idag vaknade vi kl 7. Myste lite sen frukost. På med solkräm å sen ut i solen en sväng, vi åkte till barnens farmor å farfar vid 10 för Leo skulle vara där när vi åkte upp med Thea för att ta bort stygnen i panna. Det gick bra men hon var jätteledsen.. Det ena stygnet satt fast lite men det gick så bra ändå.
Efter det åkte jag ner till på stan å Pär vidare till farmor å farfar. Jag gick på bolaget å sen på Kappahl å fyndade lite åt barnen på rean. Sen handlade jag en sallad på Furan cafeterian. Sen gick jag till resten av ligan.. Och gissa om det var varmt 28 grader i skuggan å det var helt vindstilla.. svetten rann å det tar alltså bara ca 3 min att gå dit från gågatan i stan. Men med tunga kassar å den värmen så kan man inte annat än svettas.
barnen åt pannkaka å jag sallad, sen åkte vi hem, Thea sov å jag åkte till e-center å handlade till middagen ikväll. Vi bjöd hit svärmor å svärfar på grillmiddag.
När jag kom hem packade vi å åkte till beachen igen.. mys pys till kl 16. Thea badade massor.. Leo ramlade i från hajen men det var ok.. Jag badade för första gången i år.. det var varmt i vattnet... över 20 grader måste det har varit... igår var det iskallt.. Pär badade då...
Hem sen å grilla.. trevlig kväll å nu sover barnen.. Vi vet inte vad vi hittar på ikväll, vi får väl se
Ha en trevlig lördag..
orkar inga bilder idag heller.. sorry
kram

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Vad bra att det gick så fint att ta bort stygnen. Duktiga lilla Thea!

Hua att du orkade gå på stan i den här värmen!
Men ni fick ju lite badat till slut...
:-)
kramiz