fredag 25 juli 2008

Jag kan inte fatta det!!!

WOW säger jag bara.. ställde mig på vågen i morse å va fick jag se... vägde 66.7 för 1 vecka å 4 dagar sen.. å nu
65.4
Alltså 1.3 kg ner Jag är i ett lyckorus nu.. hade glömt hur det kändes när man fick ett minus... Härlig känsla.. Nu blir man ju sporrad att fortsätta..

SOL SOL SOL... idag 23 grader ute nu å klockan är bara 8.15.. en sak till hur man glömt hur det känns att kunna äta frukost ute.. mysigt

Vet inte vad vi gör idag.. men Thea har tid hos distriktsköterskan halv 11 så efter det får vi käka lunch sen är det sovning för henna.. Sen måste det bli nån badstrand om det blir tokvarmt idag åsså...

KRAM å ha en underbart solig dag

3 kommentarer:

MissyElliot sa...

FAN, vad du är BRA!!!!!!

Härligt jobbat!

kramiz

Malin sa...

Super bra jobbat gumman!! Du är ju tokduktig!!
Hoppas det går bra för Thea.
Kram

Anonym sa...

Jag sa ju att du skulle klara det om du bara ville!! Grattis! Keep on going! Jag växer däremot hehe! Kom in på din blogg nu, mitt internet strular..nu ska jag försöka läsa inlägg..ha en underbar dag!