torsdag 24 juli 2008

HOT HOT HOT

Sweaty
Ja så varmt var det idag.. men jag klagar inte.. utan det var underbart! På förmiddan var vi hemma å badade i poolen, mamma kom hit å jag hjälpte henne med intenetbanken, sen var det vips.. dags för lunch.
Efter det sov Thea, Leo å Pär höll sig inne från solen lite å jag gick ut å stekte mig i solstolen.. HÄRLIGT.. va jag har längtat!!
När Thea vaknade så packade vi å åkte till beachen. Efter 2 timmar tröttnade Leo för att vattnet var så kallt så han ville hem till varma poolen. Vi var ändå tvungen att åka för Thea drog bort sitt "plåster" i pannan å det får ju inte bli bakterier där så det var bara att packa å ge oss iväg. Vi som hade smsat till Malin m familj att vi var där.. å vem mötte vi inte på vägen hem då.. jo dom.
va synd för det hade varit så skoj.

Väl hemma så badade jag å Thea i poolen å Pär å Leo åkte till apoteket för att köpa nya plåster åt Thea men då var det en beställlningsvara så då var han tvungen att åka på jouren idag igen för att få nya.. det var dom som sa att vi skulle köpa där om det tog slut igen för egentligen så ska dom inte ge ut fler än vid besöket hos läkaren. SUCK.. men det gick hur bra som helst..måste nog bero på vem som jobbar.
Jag passade på att klippa vårt körsbärsträd lite åsså.. det hängde ner så mkt men oj va fint det blev.. kände mig lite duktig.. hihi
Vi fixade middag sen ut å byta vatten i poolen å plocka lite på gården.
Efter nattningen så har jag strykigt tokmycket kläder, tråkigt... men nu är det gjort å det är så skönt
Nu ska jag lägga fötterna på soffan.. måste göra en virusscan på datorn för den sa till om intrång.. så det är väl bara att göra det.. det tar ju ca 2 timmar
Så det blir tack å bock för mig här...
Imorrn ska Thea ta bort stygnen.. få se hur det går.. säkert massa gråt i skrik för vi måste väl håll i henne antar jag.


KRAM KRAM

2 kommentarer:

Anonym sa...

låter som en riktigt skön dag..
mvh sofie

MissyElliot sa...

En mysig dag med andra ord. Ska hålla tummarna for Thea idag och att hon inte tycker det är för hemskt...

Ska iväg och bada hela familjen eftersom älsklingen är ledig.
Ha en go dag
kramiz