onsdag 16 juli 2008

Dag 2 med vikten

Hittils har det gått bra
Frukost: lättfil m egen musli, två hårdmackor med lite lätta på, vatten
lunch: det blev smörgåsar med ägg, vatten hade sovmorgon till halv 10 så det blev en lätt lunch
Kalas: tog ingen kaka eller bulle utan en liten liten tårtbit med jordgubbar på..
middag: det blir makaroner och köttfärssås å sallad
kvällen: består nog av morötter å vatten igen

vägde mig imorse. jag blev så paff för det stannade på 66.7 å jag som har vägt mig tidigare å det har varit nästan upp i 68 men då var det iofs senare på dagen. Nu kör jag vägning varje fredag så det blir nästa fredag som blir vägdag. Ska mäta mig åsså men har inte haft tid idag så imorrn kanske jag gör det. Så som det är nu har jag 6.7 kg att gå ner innan 17 oktober. Tror ni jag klara det???

5 kommentarer:

Cornelia sa...

Självklart kommer du att klara det.
Va kul att höra att du är på G igen vännen. Och duktigt att hoppa över bulle idag. Nu jäklar kör vi. SKulle du bli godissugen ikväll får du hoppa in i blogvärlden och hämta inspiration.
Kram och pepp
Cornelia

MissyElliot sa...

Klart du kirrar det!
:-)

Isabelle sa...

Klart att du gör!! Det blir ca 2 kg per månad, så det finns tom utrymme för en och annan glass i solen!! :-)

Klappar i händerna för att du har tagit tag i vikten igen! :-) 60 kg är vårt mål och det SKA fixas! ;-)

Kram!

Isabelle sa...

tack så mycket! känner mig inte såååå duktig dock, eftersom sommarvärmen och lite framtidsångest gör sitt, har helt enkelt tappat lusten att äta och att springa rensar huvudet...

Men att gp ner lite i vikt samtidigt gör en ju iaf glad :-)

ase sa...

SJÄLVKLART klarar du av att gå ner de kilona innan oktober!!! Du är ju jätteduktig! Själv är jag nöjd bara motivationen kommer tillbaka innan oktober... :-)