onsdag 30 juli 2008

Hur gott var inte det här då...???

Ja nu ligger det en söndertuggad å smält Snickersglass i min mage...

Hur känns det nu då.. hmm för det första så var det sjukt GOTT...

Fick mätta mitt sötsug.. nu räcker det.. hoppar över lördagsgotta nu åsså får det bli en långpromenad imorrn.. ikväll är jag hemma själv så nu kan jag inte gå iväg..

Nån som vill följa me så hör av dig.. det blir typ efter kl 20 imorrn...

Ja lite ångrar jag väl mig nu så här i efterhand.. men upp på hästen igen bara... det har ju gått galant för mig hittils.. å bättre ska det gå...

1 kommentar:

jempa sa...

Det är bättre att dämpa sötsuget för annars är ju risken att det tar överhanden o det blir ännu mer än tänkt,tycker du är duktig jag.Jo men visst här är det ofrivillig bantning,alvedonen har hjälpt lite så nu finns det lite vatten o salta pinnar i magen=)Kram kram