söndag 20 juli 2008

Dag 6 med vikten

Ja va säger man om dagen.. sov till halv 10 nån minut efter det flög jag upp ur sängen till en blödandes Thea... telefonkö till rådgivningen å sen in till jouren..

Meny idag
Frukost: NADA.. glömde helt bort det i all panik här hemma i morse
Lunch: Ja kan man säga Frunch då kanske.. blev en burgare å lite strips å det fick jag sota för!! Fick världens ont i magen.. så det gör jag inte om.. det var iofs en nyttigar med fullkorsbröd å nyttigare burgare å salsa istället för hamburgerdressing. Nåja cola light till det. BLÄÄÄÄ
Mellis: Banan, vatten
Middag: Köttsoppa, 1st fullkornsvåffla m sylt å lite lite grädde, vatten
Kväll: 1 stor morot, 1 nektarin, vatten

Är nöjd från kl 14 ungefär... Nyttigare imorrn då..

Motion då.. ja 20 min rask promenad brevid en cyklandes Leo. Sen 20 min studsande å springandes med honom på studsmattan.. å satan va svettigt det är alltså...
jag är lite dålig på motionen men det blir nog bättre efter semestern å när barnen börjar på dagis igen.. Ja Thea ska ju skolas in den 18 aug. Sen hoppas jag på nåt jobb.
Ha en trevlig kväll..
kram kram

2 kommentarer:

MissyElliot sa...

Vadan, vad har hänt med Thea? Hoppas att de inte var något allvarligt....

ps. Vilken härlig header du gjort!
:-)

MissyElliot sa...

Hrm, ibland är jag mäkta snurrig. Jag var ju inne hos dig igår och läste den där konstiga texten, men jag missade helt inlägget om Thea.
f'låt, borde kollat bättre ju....
:-(
Hoppas att hon inte har ont och kan busa på som vanligt...
kramiz