torsdag 31 juli 2008

Dag 17 med vikten.... suck suck suck

Började bra men slutade med ett stort X över hela menyn

Frukost: Lättfil m enge musli, 1 hårdmacka
Lunch: Ris, rödspätta, lite sås, morötter
mellis: var på beachen.. åt en banan sen spårade dagen ur
jag skriver resten av dagen men skäms över mig själv.. ett digestive m lite philadelphiaost på,
korvkiosk mat, kyckingburgare ok, men åt även strips, cola light, å nu en glass idag igen.. bläääää
ska ta en cykeltur till syrran nu sen en promenad å sen cykel hem igen. men jag mår piss över att jag inte kan motstå idag... är det värmen som gör det eller???
nåja kan inte skylla på annat än mig själv.. nu ska jag ut å motionera.. hej å hå...
vägning imorrn.. känns ju mindre kul...

just det.. tog en promenad idag med vagnen ca 35 min åsså..

just det.. jag fick tokont i magen av stripsen.. så nu ska jag hålla mig borta från det.. direkt gott är det ju inte heller...
SKÄLL på mig snälla...

ledsna kramar

2 kommentarer:

indira sa...

Du får se det så här nu blir det kanske lättare att stå emot stripsen nästa gång och du är duktig ändå tycker jag! Heja dig! Styrkekramar till Dig!

Anonym sa...

DU behöver inte skäll bara motivation! Jag tror att du kan! Ibland måste man tyvärr synda för att inse hur man sen mår..Just keep on going! Promenera mera!!