tisdag 22 juli 2008

Dag 8 med vikten

Idag var det ju kalas.. å jag tyckte jag var rätt duktig.. här får ni min
Meny idag:
Frukost: lättfil m egen musli, vatten 1 mjuk smörgås(fulkorn) m ost
Lunch: Var på kalas å fick supergoda ugnsbakad kyckling och tortellini i supergod vitlökssås, sallad, fullkorsnbröd utan smör, loka
Mellis: Var länge på kalaset å det blev ju fika efter maten å jag kunde inte motstå kladdkakan m vaniljglass och smultron, loka. Så j-vla gott, ursäkta mitt uttryck men det blev min lördag. så inga popcorn i helgen. det får vänta.
Middag: Gårdagens korvstroganoff med ris, morot, vatten
Kväll: slut på frukt med det får bli en morot om jag blir sugen.

Ingen motion idag...
KRAM

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Bra jobbat....

Imorgon ska jag ställa mig på vågen, för då har jag kört en vecka..... Får se hur det gått. Håller tummarna jä-lar för minus....
:-)

kramiz