onsdag 2 juli 2008

Dagen..

*Vaknade halv 8 av sopbilen
*Frukost
*Bygga duplo, göra tågbana och leka med bilar (med barnen då förstås)
*Väcka Pär
*Jag och Leo åkte in till stan, var tvungen att gå på arbetsförmedlingen igen och visa mitt examensbevis och alla anställningsbevis från allt jag jobbat. Nu för tiden måste man verifiera allt man har jobbat. tur jag hade allt kvar.
*Handla lite på ica i stan
*Hem å göra lunch, Thea fick burkmat å jag å Leo åt blodpudding, alla fick jordgubbar till efterrätt, mums mums
*Thea somnar med Pär efter lunch
*Pär å Leo åker till Flygplansmuseet, nu hade solen kikat fram åsså kommit förresten....
*Jag stannar hemma å läser bok i nästan 2 timmar.. härligt...
*Barnen äter mellis
*vi går ut och spelar fotboll, hoppar studsmatta mm
*Skjutsar syster å familj till tåget.
*Gör middag, kyckling med creme bonjour vitlök och örter m. färsk pasta, gott gott
* Hela familjen tar en cykeltur och Leo kör omkull rejält och slår i smalbenet.. det blöder men bara under skinnet.. ser helkonstigt ut.. men det gick inte hål iallafall.
*Bad för barnen sen natta.. nu lite mys framför tvn
*sen läsa å sova..

thats it for today.. håll tummar å tår för mig imorrn å släng mig en tanke kl 17 då sitter jag på jobbintervju... kram

Ja just det... Imorse tog Leo av sig blöjan(nattblöjan) när han var bajsnödig å provade på toa men det kom inget då.. utan senare.. men just det att han inte vill bajsa i blöjan är ju superbra. tror han är blöjfri nu förutom på natten då... HÄRLIGT... går ju inte ens ett blöjpaket i månaden då.. YIHAAA

6 kommentarer:

Isabelle sa...

håller tummarna imorgon!! Le och visa vad du går för! :-)

Anonym sa...

lycka ill min vän imorn! kramar :)

MissyElliot sa...

Ska hålla tummarna så hårt jag kan.....

ps. Klänningen kostade 299, så det är ganska överkomligt tycker jag....
:-)

Kramiz

♥ Pernill@ sa...

Håller tummar och tår !!!

Anonym sa...

Hej! Ja obehagliga drömmar, men dem hör väl som sagt till..man har ju så mycket tankar som snurrar..Jag har drömt att bebisen som nyfödd pratade med mig..men inatt fick jag sova, så jag fick sova hyfsat ostört..;)

Lycka till sen idag! Hoppas det går vägen!

Kramar

Malin sa...

Ååå, lycka till i efterskott! Hoppas det gått bra på intervjun!b Vad duktiga han är Leo. Det gick så fort när Neo bestämde sig så nu har vi ett helt oöppnat blöjpaket + ett halv paket trainingpants på natten som bara skräpar. Vad skönt det är utan blöjor, men det gäller ju att ha kronor med sig på stan så det inte blir nån olycka :D Kram på dig