torsdag 3 juli 2008

SOL SOL SOL lek å intervju

JAAAAA idag har solen äntligen hittat hit... 26 grader.. så skönt.. fick sovmorgon till 9 imorse.. skönt.. klev upp åt frukost å sen åkte jag å Leo till Malin och barnen å lektet ett par timmar, längesen dom sågs å blev osams ett par gånger men efter ett tag hittade dom en lek som gick bra utan att kivas. Pär å Thea stannade hemma å sov.. dom gick upp 5 i morse då Thea tyckte att det var dags att kliva upp..
När vi kom hem så åt vi lunch å sen gick vi ut å var ute till 16 tiden, hade tänkt åka på ljusnebadet men bestämde att tvätta massor istället kunna hänga det ute.. Skönt att få undan lite tvätt. Kvart i fem styrde vi kosan till stan då jag skulle på min intervju.
Den gick väl bra antar jag... trevliga till tusan var dom å det kändes bra.. fick frågor vad jag var bra å dålig på eller rättare sagt bra å dåliga egenskaper,. det är supersvårt.. måste tänka ut lite sånt så jag har nåt att säga om det blir någon mer intervju nånstans... får svar senast tisdag hur det går...

Pär å barnen var ute på en promenad och kollade på båtar å sprang i parken medan jag var på intervjun. sen handlade vi å köpte mat.. väl hemma efter middagen så hoppade Leo studsmatta å jag hängde mera tvätt, vattnade blommor och Leo... han bad om det.. hihi.. imorrn ska han tydligen spruta ner mig... får springa då tror jag...
nu ska jag se lite tv sen sova...
kramen

1 kommentar:

MissyElliot sa...

Vad bra att solen hittadetill er också.

Väntar nu med spänning på att få höra om nästa steg i intervjun.

Nu ska jag skutta ut i solen igen.
Ha en härlig dag.
kramiz