måndag 7 juli 2008

stryker å donar..

fick sovmorgon i morse.. skönt.. natten har varit jobbig.. Thea har vaknat till å från hela natten + att hon var vaknen 2 timmar från 1-3 när hon väl somnat så kommer Leo intassande och vill sova med oss.. vilket han aldrig gör nu så vips var vi 4 i sängen istället för det vanliga 2.
å jag sov så dåligt å ont i ryggen har jag för jag låg nog lite konstigt..
nåja.. hoppas natten blir bättre i natt.
Jag håller på att stryka lite, thea sover å grabbarna spelar x-box. Ska väcka Thea snart tänkte bara slänga in ett inlägg
Igår var vi å träffade Jessica å Staffan som för ca 3 v sen fick en liten Maja... dom har redan Alva 3 år å Valter 1½ år så dom får fullt upp sen har dom en stor hund(liam), en vuxen katt(Elsa) och ett nytillskott en liten kattunge på 13 veckor som heter Inga-Lill. så jag dom har fullt upp.. men oj så söt Maja var... hon var på pricken lik Alva när hon var bebis... å gissa om det kändes i magen när jag höll henne...

Vill slänga in ett STORT GRATTIS till min kära vän MADELEINE och MAGNUS som den 5 Juli fick en liten AGNES... puss å kram, måste ni bo så långt bort..

Snart ska vi till stan en sväng för lite ärenden inför vår stockholms resa som startar i morgonkväll.. eller efter lunch om det är fint väder för då tar vi Furuvik på vägen dit.
Ska packa å dona ikväll..
ska hämta syrran på tågstationen ikväll åsså så det är fullt upp...

ha en bra dag kram

Inga kommentarer: