söndag 27 juli 2008

Dag 13 med vikten + Axmarbrygga

Ah vilken god mat på Axmar brygga... Dagen har gått jättebra.. lite motion nu skulle ju inte göra saken sämre.. men det hinns inte med.. Imorrn börjar ju Pär jobba igen så då kanske jag kan komma igång å gå lite med vagnen igen.. det blev ingen prioritet på semestern..

Min meny idag
Frukost: Lättfil m. egen musli, en hård smörgås, vatten
Lunch: Fiskpinnar m ris, morot å sockerärter , lite remouladsås, vatten
Mellis: En hård 100% fullkornssmörgås m lite skinkost på, vatten
Middag: Skepparmiddag. Grillad lax, smörstekt rödtunga, grillad hälleflundra, färska räkor, champinjoner och paprikarilette i varm skaldjurs-liaison för 195:-, cola light...
Åh herregud va gott det var.. det bästa på länge...
Ikväll: en morot å vatten..

Leo åt spagetti å köttfärsås å Thea skulle äta pannkaka men åt av Leo istället..struntade helt i sina pannkakor med sylt å grädde... Vi kom hem efter 21 å Thea somnade i bilen.. fick välling innan vi åkte hem.. Leo somnade vid 21.30 i hans säng.. hoppas på att dom sover iallafall till 7 imorrn.. dom har en ovana att vakna tidigt när dom somnar sent.
Jag kikar lite på film nu men ska väl lägga mig snart.

För ca en timme sen så stod jag å Pär på altanen å höll om varann å kikade på en vacker upplyst himmel av blixtrar.. det dundrade på som attans å himlen var kolsvart.. men bilxtarna var som konstverk på himlen. Mysigt att kika på...

Tack för idag.. å kram å pepp

1 kommentar:

Anonym sa...

Va mysigt det där låter, stå med sin älskade och titta på dunder!