tisdag 29 juli 2008

Dag 14 och 15 med vikten

Ja.. bortbjuden igår å va gott det var.. med efterrätt dessutom som jag bara måste äta

Meny igår
Frukost: Lättfil m egen musli, 1 kokt ägg med lite kaviar, vatten
Lunch: Pytt i panna m stekt ägg, rödbetor, morötter och sockerärter, vatten
mellis: 1 banan, vatten
Middag: Sesamkyckling, kall potatissallad m massa grönsaker, mörk bröd m lätta, loka
Efterrätt: Paj m blåbär, hallon och björnbär m typ vaniljvisp eller nåt gott, loka
snacks: tog bara 2 salta pinnar, loka

Meny idag
Frukost: Lättfil m egen musli, vatten
Mellis: 1 banan
Lunch: delade en pizza med Leo.. allså en grandiosa köpt på ica så det blev inte mycket. vatten
Mellis: vindruvor, vatten
Middag: Lasagne med en stooor sallad, vatten
ikväll: är toksugen på en glass.. va säger ni... troligtvis NEJ eller???

ÄR BARA SÅ SUR.. våran våg har gått sönder.. hur gör jag nu.. väger ju mig på fredagmorgon å då kan jag inte helt plötsligt väga mig på kvällen det skiljer ju mycket då.. sen så om man helt plötsligt tar en annan så kommer det säkert skilja.. arghhhhh.. men men vad gör man... får väl köpa en ny... suck...

ha en trevlig kväll å pepp till er alla

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sv: mm man gör väl det antar jag..men jag är rädd att jag kanske äter för lite fortfarande?? Tycker du är duktig, synd att vågen kraschade..alla vågar visar ju olika tyvärr, jag väger mig på min svärmors våg tex..Ta en piggelin glass, dem ska ha lite points iaf..;) Men då får du nog röra på dig för att kunna käka den..Hur mycket gick du upp under dina graviditeter, vad vägde du innan osv? Kramar

Malin sa...

Gumman! Vad duktig du är som kommit igång igen!! Kanonbra jobbat! Tjatigt med vågen då. Du kan få låna min :D Tack för snälla kommentaren. Snart är jag mig själv igen. Kram till dig

batgirl sa...

Det är ju såå tråkigt när vågen går sönder eller när batteriet har tagit slut. Jag förstår att du blir sur. Man är ju så inställd på sin "egna" våg. Hoppas att din nya våg (när du köpt en) visar ett bra resultat iallafall =)
Kram